Saturday 14 May 2011

Cara Beramal Pendinding Diri - Ayatul Kursy

~ Ayatul Kursy terdapat dalam surah Al-Baqarah ayat 255.

~ Cara-cara beramal:
  • Baca Ayatul Kursy dengan 9 kali wakaf  al-quran Rasm Uthmani dengan niat pelindungan diri.
  • Lakukan selepas setiap kali solat fardhu lima waktu.
  • Dilakukan selepas berwirid harian dan do'a selepas solat.
  • Selepas membaca Ayatul Kursy,tarik nafas perlahan-lahan sepanjang yang boleh dan ditelan kemudian tahan nafas sebentar lalu hembuskan disekeliling badan kita mengikut arah tawaf kaabah.
** PENTING 
     Hubungi saya untuk Akad Terima amalan agar lancar amalannya dan lebih berkesan

1 comment:

  1. salam,,,saya sering dihantui oleh mimpi-mimpi ngeri...apakah perkara yang patot saya lakukan?? mimpi-mimpi tersebut sering mengganggu saya dalam keadaan saya boleh melakukan solat..saya telah membaca doa tidur dan ayat kursi sebelom tidur tapi tidak berkesan..tolonglah saya...

    ReplyDelete